החברה שויתרה על תשדירי פרסום והשתמשה בעדויות אמהות

    "בני שנולד פג, במשקל של קצת יותר מקילו, לא הסתדר עם אף בקבוק ותאמיני לי שניסיתי", מספרת רות. "בייאושי טפטפתי לו טיפות חלב לתוך הפה, העיקר שיאכל
    צבי הדס 1 Comment on החברה שויתרה על תשדירי פרסום והשתמשה בעדויות אמהות
    "בני שנולד פג, במשקל של קצת יותר מקילו, לא הסתדר עם אף בקבוק ותאמיני לי שניסיתי", מספרת רות. "בייאושי טפטפתי לו טיפות חלב לתוך הפה, העיקר שיאכל
    0:14
    16.05.24
    אבי יעקב No Comments on "המעמד חייב להתקיים": דיונים להסדרת ל"ג בעומר במירון

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    'פיליפס אוונט', מותג הבקבוקים המוביל מזה שנים בקרב אמהות ותינוקות, ערכה לאחרונה פעילות שיווק חדשנית בקרב אימהות חרדיות. כקו מרכזי בקמפיין בחרה החברה לוותר על התשדירים והפרסומות השיווקיות ברדיו ולעשות שימוש בעדויות של אימהות אמתיות, שתספרנה על חוויתן מהשימוש במוצר.

    במסגרת הקמפיין קיבלו אימהות לתינוקות קטנים ערכה להתנסות, אשר כללה את בקבוק 'אוונט נטורל' וזוג מוצצים של אוונט. לאחר שלושה שבועות של התנסות, סיפרו האמהות על חווייתן מהשימוש במוצרים ועל חוויות אלו התבסס הקמפיין.

    "בני שנולד פג, במשקל של קצת יותר מקילו, לא הסתדר עם אף בקבוק ותאמיני לי שניסיתי", מספרת רות. "בייאושי טפטפתי לו טיפות חלב לתוך הפה, העיקר שיאכל. ואז, אז קיבלתי להתנסות את בקבוק 'אוונט נטורל' ומה שקרה היה פשוט מדהים. התינוק החל לאכול מהבקבוק כאילו זו התזונה הטבעית שלו. בכל פעם שהנחתיו בפיו, לא הסכים לעזוב אותו. נוחות האחיזה והאכילה המווסתת בו, גרמו לילד שלי להתחיל לאכול ולי להיות מאושרת ורגועה."

    כך נשמעה אחת האמהות ששיתפו את קהל המאזינות בחוויית השימוש בבקבוק, אשר פתר להן בעיה ממשית והפך אותן לרגועות ובטוחות.

    חברת אוונט הינה אחת מיני רבות המטפחות ומפרסמות במגזר החרדי בשל כוחו הצרכני.

    "המפגש עם האימהות היה מאוד מרגש" מספרת יעל, מנהלת השיווק של המותג. פתאום, ניתנה לי הזכות לראות בפועל איך מוצרי אוונט פותרים לאימהות בעיות אמתיות. אחת האימהות סיפרה שמאז שהתינוקת שלה משתמשת בבקבוק 'אוונט נטורל', היא פשוט ישנה יותר טוב. אחרת התמקדה באחיזה המפתיעה של תינוקה שעד כה לא הצליח להחזיק אף בקבוק בכוחות עצמו. אמהות נוספות התמקדו בעיצוב הבקבוקים ומה שכולן הדגישו- זו האפשרות לשלב בין הזנה רגילה והאכלה מבקבוק. "

    סיפורי ההתנסות השונים שודרו בפינה מיוחדת בתחנות הרדיו, שהוקדשה לחברת 'פיליפס אוונט'. הנשים שקיבלו את ערכות ההתנסות, משתפות כל אחת בחוויה האישית שלה, והופכות את הקמפיין הזה להיות אישי, ייחודי ואמיתי.



    1 תגובות

    מיין תגובות